Popularne posty

piątek, 30 października 2015

Łzy zwycięstwa




      Łzy zwycięstwa

1. Zdarzyło się jesienią,
    Gdy do działania wziąłem ludzi swych,
    Łączyłem to z nadzieją
    Tak jak to łączył 
    Zawsze każdy z nich!

Ref.  Ofiarowałem 
         Łzy zwycięstwa wszystkim,
         Wierzyłem,że to uda się,
         Od zawsze 
         W otoczeniu bliskich,
         I ludzi , co kochają mnie!.

2. Więc dalej , w tan!
     Do dzieła!
     Do celu, który wyznaczyłem gdy,
     Sprowadził mnie do zera,
     Sprowadził mnie,
     Ten, który rządził w nim!

Ref.  Ofiarowałem
         Łzy zwycięstwa wszystkim,
         Wierzyłem,że to uda się,
         Od zawsze
         W otoczeniu bliskich,
         I ludzi , co kochają mnie!.

3. Pył opadł, już po walce,
    Cel osiągnięty, pora dalej iść.
    A szlaki już przetarte,
    Zostawiam wam,
    By łatwiej było żyć!

Ref.  Ofiarowałem
         Łzy zwycięstwa wszystkim,
         Wierzyłem,że to uda się,
         Od zawsze
         W otoczeniu bliskich,
         I ludzi , co kochają mnie!.

29/30 .10 2015                                 Roman Kręplewicz