Popularne posty

sobota, 17 października 2015

DOM



                                  DOM

1.      Błąkam się w odmętach życia,
Wierzę w to , co czuję.
Swą historię wciąż pamiętam
I jej nie żałuję.
W dal podążam starym szlakiem,
Od zarania dziejów.
Za mną jest przeżyte życie,
Które strawił los.

  Ref.     Wędruję tak do ciebie,
              Wiem, że cały świat jest mój!
               Za tobą gna zbyt wielu,
               A mi pozostawiasz nadziejo swój ból!

2.      Nadzieja na lepsze czasy,
Nadzieja , Bogini życia dni,
Ta, która jak chce losy zmienia,
A jeśli zechce ze mnie drwi!
Kochanko ma nadziejo,
Dlaczego z losu drwisz?
Przychodzisz razem z życiem,
Chowasz się, kiedy kpisz!

 Ref.      Wędruję tak do ciebie,
              Wiem, że cały świat jest mój!
               Za tobą gna zbyt wielu,
               A mi pozostawiasz nadziejo swój ból!

3.      Proszę tylko o jedno.
Pozostań ze mną ty.
Gdy moje czasy zwiędną,
Dla innych otwórz drzwi!
Oddaj co najpiękniejsze
Tym, którzy tego chcą.
A co w mym sercu drogie,
To mi pozostaw – Dom!

17.10.2015                                                     Roman Kreplewicz