Popularne posty

poniedziałek, 5 października 2015

MAM CEL


MAM CEL!



  1. Posuwając się do przodu,
    Chcę wypełnić wolę snu!
     Zrealizować marzenia,
    Żeby znów przyjechać tu!
    Żeby życie swe ogarnąć,
    Żeby mieć to, czego chcę!
    Każdy chciałby coś osiągnąć!
    Ja wiem swoje. Ty też wiesz!

    Ref. Mam cel !
    Tak jak wszyscy inni
    Mam cel!
    Do utraty tchu !
    Mam cel!
    To idę do niego !
    Mam cel !
    Po to jestem tu!

  2. Idę tak przez swoje życie,
    Z marzeniami za pan brat.
    Wiem już wszystko znakomicie,
    Jak naprawić mam swój świat!
    Dokonać niemożliwego,
    By osiągnąć życia sens!
    Ty też ze mną idź kolego,
    Razem będzie raźniej! Wiesz?

    Ref. Mam cel !
    Tak jak wszyscy inni
    Mam cel!
    Do utraty tchu !
    Mam cel!
    To idę do niego !
    Mam cel !
    Po to jestem tu!


  3. Pójdę , choćby nawet w ciemno !
    Jeśli nie chcesz iść, to nie !
    Jeśli chcesz , to chodźże ze mną!
    Pokażę ci co jest źle!
    Zaśpiewam o tym na scenie,
    Żeby móc pochwalić się!
    O tym jakie mam marzenia,
    Jak realizować je!

    Ref. Mam cel !
    Tak jak wszyscy inni
    Mam cel!
    Do utraty tchu !
    Mam cel!
    To idę do niego !
    Mam cel !
    Po to jestem tu!


    5.10.2015                                            Roman Kreplewicz