Popularne posty

niedziela, 27 września 2015

Myśli moje



Myśli moje

1.     Ciągle szukam swego celu,
Swojej drogi przeznaczenia.
Jestem tylko jednym z wielu,
W Bogu szukając natchnienia.
Myśli moje w rytmie serca
Płyną prosto do przystani
Wprost do portu tam, gdzie nie ma
Wrogów, gdzie mogą ocaleć.

Ref.   Myśli moje razem z sercem,
         Tchnieniem życia nieustannym,
         Opływają całą ziemię
         Z Bożym planem kapitalnym
         Gdy się z nimi unosiłem,
         Zobaczyłem czarne chmury!
         Chmury wojen, zła i ludzi,
         Bóg chce w nich marzenia wzbudzić!

2.     Boże plany, Boże chwile
Opływają całą ziemię ,
Błogosławiąc dobrych ludzi,
Złych , te czarne ich przestrzenie.
Niczym ptaki w Rajskim Niebie
Przylatują z dobrą chwilą.
Czarne ptaki , złorzeczenia,
Gdzieś w otchłani bytu giną!

Ref.   Myśli moje razem z sercem,
         Tchnieniem życia nieustannym,
         Opływają całą ziemię
         Z Bożym planem kapitalnym
         Gdy się z nimi unosiłem,
         Zobaczyłem czarne chmury!
         Chmury wojen, zła i ludzi,
         Bóg chce w nich marzenia wzbudzić!

3.     Niechaj ludzie dobrym słowem
Wynagrodzą zło na świecie!
Zło odejdzie, Bóg plan ziści!
Ziemia będzie Bożym Domem!
Ludzie wzniosą swoje słowa
Ponad wartości przyziemne!
Odbudują co jest dobre
Uszanują to, co święte !


                                      27.09.2015                     Roman Kreplewicz