Popularne posty

sobota, 24 września 2016

Sztela



Sztela


1. Złapałam swoją sztelę,
   Jak moi przyjaciele!
   Umowę podpisałam,
   że będę sprzątała.

Ref. W Polce tego brakuje,
     Mało kto tam pracuje-jak ja,
     Tam niewolnicza praca
     Polaków nie wzbogaca.

2  Zaczęłam pracę w Niemczech,
   Bo w Polsce nikt mnie nie chce.
   Ja z kraju wyjechałam,
   Pieniędzy nie miałam!
 
Ref. W Polce tego brakuje,
     Mało kto tam pracuje-jak ja,
     Tam niewolnicza praca
     Polaków nie wzbogaca.

3  Języka trza się uczyć...
   By polską biedę skrócić,
   Złapać więcej roboty,
   To miną kłopoty

Ref. W Polce tego brakuje,
     Mało kto tam pracuje-jak ja,
     Tam niewolnicza praca
     Polaków nie wzbogaca.

4. Na razie mam masarnie,
   Nikt tak jej nie ogarnie-jak ja,
   Dostałam dobrą cenę,
   Docenili mnie!

24.09.2016        Roman Kreplewicz