Popularne posty

sobota, 14 listopada 2015

KALEJDOSKOP LAT





          KALEJDOSKOP LAT


1. Tak wołałem Cię,
Całe życie swe czekałem!
Tak wierzyłem w to,
Że powrócisz tu.
Przy mnie będziesz
Już na stałe!

Ref. Kalejdoskop naszych lat,
Całkiem nam odmienił świat
Poplątane drogi życia,
Niespełnione nasze dni!

2. Pójdę tam, gdzie Ty,
By policzyć dni bez Ciebie!
Proszę daj mi znak
Chociaż jakiś ślad
Ten jedyny
W naszym niebie!

Ref. Kalejdoskop naszych lat,
Całkiem nam odmienił świat
Poplątane drogi życia,
Niespełnione nasze dni!

3. Kiedy znajdę Cię,
Będziesz przy mnie niedaleko,
Spełni się ten dzień,
Będę wierzył w to, że czekasz!
I odnajdę znów Twój ślad,
Znowu uśmiechnie się Świat!
Będzie tak!

Ref. Kalejdoskop naszych lat,
Całkiem nam odmienił świat
Poplątane drogi życia,
Niespełnione nasze dni!

14.11.2015 Roman Kreplewicz